gemenskapsdag

har haft gemenskapsdag idag, jag o J var ledare för fotbollsteamet, sprang runt med fotbollssockar och tejpade nummer på ryggen. skulle utföra en massa uppdrag, så som "köp en vindruva" "sjung en sång på stora torg" "samla in en namnlista på minst 5 för att john bauer ska få gratis grisfötter" m.m det var kul och vi sprang runt som galna höns. efter lunch var det fika & sen fick vi sluta, gott! jag och E gick in till stan o kollade lite, åt god glass o njöt i solen. nu sitter jag här med plugget jämte mig o ska strax sätta igång med råplugget. tråkigt nog har mina papper försvunnit. de var här igår innan jag åkte men nu är de inte kvar..tragiskt!! så nu får jag skriva om allt!! surt.

shorts o linne behövs i denna värmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0