sista lördagen..

på detta jullov.. lovet har gått skitfort, hade inte sagt nej till några veckors ledighet till.. men men, skolan börjar på måndag igen, o jag som skulle hinna med att plugga under lovet, ja, hrm. hur det har gått med det, det vill jag bara inte tala om.. kan väl säga att jag får stressa igång mig igen, trycka på startknappen. för den har bannemej varit på stopp. 

ikväll ska jag iväg på hemligheter..

och idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag blir 18!! unbelievable!

en liten parentes.. jag ska flytta från denna krets så fort jag kan. konstaterade detta efter myskosaker. myskoblames. sjukt. sinnes... fan skrämmande så sjukt vad det finns konstigheter.
äsch, 2010 ska bli ett bra år. så fuck it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0