Tillbaka på borupsgaard

blev lite sent igår, låg uppe och snackade ett bra tag, men somnade runt halv2 skulle jag tro.. upp tidigt imorse för frulle och taxifärd tillbaka till borupsgaard, vi har inget rum förrens kl 14 och klockan är knappt 10, snacka väntetid iochmed att jag och S är lediga så får vi som ni ser sätta oss lite där vi kan.

först satte vi oss i bagageutrymmet med våra datorer, men där funkade inte internet..



helt jävla nyvaken ser man ju ut med..

flyttade ut i soffan istället så nu sitter vi här med våra datorer och väntar på att tiden ska gå, vid 12 går vi och käkar lunch, sen har vi tänkt att träna lite och relaxa nere i badet..

blir man trött på detta eller ? ta mig hem..

2 dagar sen åker jag hem över ett par dagar sen har jag 11 dagar kvar i skiten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0