be professional, be, be professional

dag nummer 3 i DK, dag nummer 2 på spat,  19 dagar kvar hem....

så var det upp tidigare idag med för att packa väskan och ta oss ner till köket och käka frulle, borsta tänderna på alltoan, och bege oss till spat med alldeles för stora byxor som jag fått..idag fick vi se först en lerinpackning, därefter en ansiktskur och  sen var det lunch, idag lax m.m gott.. efter lunch var det till att kolla på en hotstonemassage och även få en och göra en. skönt som tusan.. nu  har vi fått nya rum igen, jag bor idag i ett eget vilket kan vara lite skönt, de andra bor rakt över korridoren bara.. ser ut som att vi kommer få byta rum imon igen... imon jobbar vi iallafall från 9.30 - 19.00 puhh.. lär blir jobbigt, vi kommer iallafall stå i spareceptionen.. börjar komma in i danskan lite nu iallafall och därmed liiiiite lättare att förstå dock inte så jag förstår allt.. men men får hoppas dethär blir bra nu.. jag längtar hem..jag längtar efter christoffer..


vi fick iallafall först ett rum för 3dje gången, däri fanns det bara två sängar.. vi är tre..

så man får göra det bästa av situationen.. ser ut som en jävla tönt..

jag fick dock ett eget rum med 2 sängar, skönt!

där jag hade denna texten på tvn.. spapiger..

ne nu ska vi se vad jag ska hitta på, ta upp plugget eller ta mig ner till aquaspat o sjunka ner i bubbelpoolen kanske..






Kommentarer
Postat av: Carro.

det är väl iofs itne så konstigt att de bara finns två sängar alle, brukar de ju göra på hotell. men bra att de är lite bättre iaf.. kul att ni får göra lite behandlingar!

2010-04-13 @ 20:38:39
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0