alexandra tycker inte om matte!

seg söndag, slapp söndag. har mest degat framför tvn, med datorn i knät och matteboken jämte i försök att förstå, men förstår jag ? nej inte särskilt mycket. får nog ta mig i kragen snart och verkligen borra in mig i matteboken.. men hur lätt är det när pa och sis varit och hyrt film o grejar med kladdkaka, wienerbröd och massa gott? tror ni verkligen jag kommer att kunna borra in mig i den förbannade matteboken? det tror inte jag! jävla med.. jag tar bussen in till lyan imon pga att sambo inte skulle in idag och inte vill väl jag sitta där ensam..blir en extranatt i min säng här hemma istället, kan vara skönt! efter filmen tänker jag ta ett bad!  förresten filmen vi ska se är "slumdog millionaire" (sen ute med att se den kanske) ... nu tjajar ma o pa på mig att jag ska plugga matte.. fuck.. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0