mörbultad

mitt knä är lite mörbultat, eller båda knäna är lite blåa pga blåmärken, men det är sånt man får leva med när man dansar I guess, nämligen pga dansen jag har det. men däremot på träningen idag vid en rörelse på golvet så lyckas mitt knä på något vänster hoppa ur led? hoppa till? jag vet inte vad man ska kalla det, men det hoppade till så jag drog ut benet så det hoppade tillbaka, blev helt svart för ögonen som om jag skulle svimma, men fortsatte dansa, men nu ikväll har det bara gjort ondare och ondare, ska lägga på lite ibumetinsalva på det och se hur det är imorgon..

kvällen har iallafall bestått av twister så långt mitt knä orkade, lite tv-tittande och mysigt sällskap! Veckan består av Plugg, plugg och lite mer plugg :( nu väntar sängen. natti!


de brukar se ut ungefär såhär, det är inte så farligt men det är rätt många blåmärken, nu är det däremot ett stort fett blåmärke på högerknät och några små på vänster. höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0