vill du ha rätt, eller vill du vara lycklig?

det är frågan..

denna kvällen har varit sämst på väldigt länge..

därmed blir det ett kort inlägg, då jag varken har hjärta eller själ till att orka detta..

jag vill bara skrika o  gräva min egna grav, men först sprätta upp mig o dra ut hjärtat o ge det till någon som behöver det.

love is stronger than jesus? yes, A camp kommer till hultsfred. väldigt tajmat å bra här.

såhär har iallafall min dag sett ut : matte, inget gjort. dock betygssamtal, o kan inte få sämre än vg i maA. bra ju, nationella är min chans för mvg i slutbetyg.. efter matten vare till biblioteket o lyssna på johanna nilsson, en författare. det var vädligt intressant o lyssna på. efter det hem o plugga i 4 h i sträck utan någn paus, så ni kan ju tänka hur trött jag är nu.. efter det- no words.

jag säger det igen: vill du ha rätt eller vill du vara lycklig?

g

Kommentarer
Postat av: Carro

<3 låter inge vidare. call me, om du vill prata! <3

2009-03-31 @ 13:28:04
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0