socker

ja så söt.

idag är det söndag o idag skulle jag egentligen pluggat, men har inte ens rört boken, det är tummen ner för har prov på tisdag i matte och känner mig GANSKA pressad då läraren har bett andra elever gå till mig o prata med mig om de inte kan så jag måste ju själv kunna ! när jag kom in i klassrummet i torsdags, hade inte obligatorisk närvaro men gick o lämnade in en uppgift så sa läraren:
- något du undrar över till provet?
jag: njaa
*blir avbruten*
hon: nej du kan ju!

efter ett tag kommer hon upp till oss ba :
- jag har pratat med de *namn*  o jag sa till de att de ska komma till dig om det är något de undrar över o så .
jag: men jahaaaaaa okej? men jag kan ju inte så bra?
hon : JO DU KAN!
jag: aha aja okej.

carro: hon sa till mig att jag skulle prata med dig för du kunde?
jag: jaha okej jasså

aa lite pressad, nu måste jag ju göra bra ifrån mig.

veckan ser iallafall ut såhär :

måndag: ledig
tisdag: matteprov o engelskaglosor & en svenska lektion  och in till lägenheten då.
onsdag: spadag. redovisning av min träningsform & kommunikation. kvällen blir nog till att umgås med J&J
torsdag: börjar 12,30 historia kolla på film. slutar sen.
fredag: 8.15-9.45  svenska sen äre helg igen

lugn vecka !

can't stop thinking about you

hittade en söt bild från turkiet -07 haha vadå sura o kräftor? (jag längtade hem)

jag o ida

Kommentarer
Postat av: ramona

De blir inget glosförhör imon så du vet de:P

Längtar oxå till sommaren!

<3

2009-03-23 @ 14:20:02
URL: http://ramonago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0