måndag

tog mig in till stan till lägenheten igår, bror min körde mig. väl inne i lägenheten packade jag upp och satte mig och kollade på O.C det fick bli min kvälls tidsfördriv, sedan var det bara till och gå och lägga sig, hade sovmorgon idag till 12,30 men vaknade vid 8-tiden, duschade vid 8,30 och gick sedan in och la mig igen. vaknade vid 11-tiden igen då jag gjorde iordning mig och tog mig till skolan där det var lunch, blä! sedan var det historia, förintelsen. hemskt! sedn satte sig jag och josse oss i caféet och fikade lite, baguette och hemmalagad snickerskaka MUMS! hämtades av mamma som körde mig till lägenheten för att hämta min lilla packning som jag hunnit med och packa på morgonen, är nämligen hemma igen för att min mobil har börjat krångla igen som jag precis fått tillbaka från lagning, sony ericsson elr min mobil suger! köp aldrig w760i! så är hemma för att hämta min gamla mobil igen och även för att lilla mami är ensam hemma för papi är i tyskland till onsdagnatt. men nu ska jag kolla på tv igen och sedan noppa o färga mammas ögonbryn och ifall jag hinner även plugga lite matte. imon börjar jag 10. så blir 20 i 9 bussen ! 2 lektioner !

jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0