ledig ledig ledig ledig

ja så många dagar ledigt har jag, alltså 4! är ledig imon och på måndag, kan inte bli skönare!
Josse skulle egentligen sova hos mig i lägenheten inatt men så blev det inte, då vi tänkte att vi lika gärna kan åka hem då för vi har ju ändå ingen skola imon, så det gjorde vi. slutade 11.30 sen åt vi och sen vart det stress stress o ännu mer stress, först gå till carro o hämta mina saker, eftersom jag sov där inatt, o vi lagade god mat igår och hade jättemys! måste göras om! och det kommer det garanterat göras! efter vi då hämtat mina saker så gick vi upp till sjukhuset, tog bussen därifrån till centrum, sen från centrum ta nästa buss vidare till min lägenhet sen fort in o packa saker som jag skulle ha med hem sen ut till bussen igen o in till centrum o springa till bussen nästan. vi hann precis med 13.30 bussen, vilken lättnad när vi satt på bussen o jag somnade nästan med hörlurarna i öronen, blev så himla slapp! sen hämtades jag vid bussen och åt lite när jag kom hem sen åkte jag mamma o pappa till farmor och farfar och hälsade på. fy vad det gör ont i hjärtat o höra när farmor säga att om det ändå kommit en dag då man kunde säga att man mår bra..
jag vill inte skriva ner mer känslor vad jag känner här för det är något bara jag och  mitt hjärta kommer att  förstå...
så till något annat, ska förhoppningsvis träna imorgon med josse! hoppas nu att det blir så för nu har det gått för långt jag har inte tränat på länge!! eller jag tränar yoga å sånt i skolan ibland men det räcker inte! på kvällen blir det nog till Ida o mysa! saknar henne en massa så det ska bli skönt o träffa henne!

denna dagen kommer aldrig mer igen.

/a.
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0