alla skall få veta vilken dålig människa jag är..

hela världen kanske ? eller?..

ne så roligt tycker jag inte ni ska få det, har inte tänkt o skriva något här om det jag  tänkte mer berätta om min dag.. 
  
eftersom att jag är ledig imon så vart det ingen idé att åka in till lägenheten igårkväll utan det får bli imonkväll när vi ändå ska in på utvecklingssamtal elr vad det kallas. så jag åkte då bussen till skolan imorse vid 8.40 och började vid 10.00 hade matte, och jobbade förvånansvärt bra idag, vi alla tjejer! göttjobbat! därefter lunch och bara ta det lugnt. sen var det en historialektion, bara till att lyssna och anteckna, säga några ord nångång då och då. så denna dagen har gått fort för det var de enda lektionerna vi hade idag! denna veckan kommer nog faktiskt gå riktigt fort, ledig imon, spadag på onsdag då vi bland annat ska köra lite yoga. på torsdag har vi 2 lektioner på morgonen och på fredag 1 lektion på morgonen. så det kommer att gå fort. eller om jag ska dra på stort så kommer det nog gå fort ända fram till sommaren, för jag är ledig ca 1 gång i veckan ända fram till sommaren! kan inte säga annat än skönt! nu tänkte jag ta och plugga lite på svenskan, prov på torsdag !

ha en fortsatt bra måndag.

kommer här lite bilder från  i lördags hos johan och astrid!

hill jag och johan

fisjosse

jag och johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0