tjoff tjoff

jag klarade att ta mig upp tidigare än halv 3 iallafall, lite innan 12 gick jag upp idag o idag är jag litee litee mer aktiv, har tvättat o grejat lite, hunnit ta mig en låång dusch och tittat igenom H&M katalogen o ringat in lite fler saker som jag vill ha på mig i höst/vinter.. blir ingen tur till I,s momo idag, hon slutar försent o jag har ingen skjuts till bussen, så äre när man bor på  landet.. däremot har vi bestämt att vi far på marinfestivalen i helgen iallafall. så där kommer jag befinna mig från tor-sön förmodligen. . hm om man kanske skulle baka en liten kaka nu då ? får la se ifall vi har några ingredienser till o börja med. höhö. jag uppdaterar nog lite senare idag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0