impulsutflykt

impuls kan man kalla det, mamma läste tidningen när hon kom hem "åå det är ju kim larsen på solgården ikväll, spring ut till pappa o fråga om vi ska åka på det" 30 min senare hade jag duschat, fönat håret dragit med mig en spegel o allt mitt smink och satt mig i bilen. ja vi åkte dit. dock fanns det inga biljetter kvar.. men vi gick o käkade pizza på carlos, en liten rolig händelse där med.. det fanns  knappt några bord  kvar men så sa kyparn, "hm 4-5 pers?" två personer gick fram, mamma säger då: " men vi är 3 , vi kan äta tillsammans"  då säger de " ja men visst, klart vi kan " så vi satt o käkade med 2 helt främmande människor o de snackade på. haha lite roligt var det allt..

efter maten gick vi ner till solgården, eller ner till sanddynorna, satte oss på en filt och njöt av den hm grötiga danska musiken. haha, dock är "this is my life" helt okej.. fick syn på mina sysslingar som jag i princip aldrig träffat. träffade även på E som jag inte träffat på hela sommaren. så det var en mysig kväll!

imorgon ska jag o kusin förhoppningsvis in till stan o träffa min andra kusin o senare hennes pojkvän också, får se hur det blir och vad vi hittar på.. blir nog ingen bloggning imon kan jag tänka mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0