ack ack ack...

när ska jag lära mig att gå upp när klockan ringer. men när inget roligt väntar så är det ingen idé att gå upp, då ligger jag där bara och drömmer mig bort. men till klockan halv 3 på dagen, det är bannemej inte acceptabelt!
efter en lite matbit, ännu massa liggandes i soffan så åkte vi till famo o fafa en sväng.. sen sitter jag här igen vid datorn. har också hunnit med o hitta 2 lägenheter, den ena försvann efter ett tag från blocket precis när jag hunnit maila. konstigt? sen hittade jag en nu för nån timme sen o vi ringde o ringe o ringde..upptaget.. hela tiden. TUT TUT TUT! jag blir så sur, när ska vi ha tur?! denna låg liksom precis vid skolan med så det var liksom helt perfa. men nej, det var då fan att de aldrig kan svara!! något positivt - MONKI öppnar i stan - gillar kläderna staaaarkt!

allt för mig en kväll som denna, imon ska jag försöka ta mig upp i rättan tid, som jag inte kommer lyckas med, lika bra o säga det nu.. kvällen kanske jag åker till I.s Momo..

Puss på alla söta
ge mig lite kärlek.




Kommentarer
Postat av: MILEY

Hej!

Skulle vara jätte gulligt om du ville svara på min fråga i bloggen!

2009-07-28 @ 00:12:29
URL: http://mileeys.blogg.se/
Postat av: Leia

Usch, skulle aldrig klara av att ligga så länge i sängen om. :S

2009-07-28 @ 13:48:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0