myslördag

Riktig myshelg har jag/vi haft. I fredags blev de god mat hos mina fina föräldrar på landet. I lördags skulle min syster o hennes sambo på bröllop för syrrans barndomsvän gifte sig så vi stannade o tittade i kyrkan, så fint! Därefter körde vi de till festen och sedan vidare en snabbis till gekås. Därefter blev de trerätters hos våra bästa vänner, riktigt smarrigt.  Till förrätt ostpaj o handskalade räkor. Till varmrätt vildsvinskotlett och rotfruktsgratäng gjord på egenplockade rotfrukter. Mmmm så gott! Sen till efterrätt blev de mjölkchokladpannacotta med dulche de leche i botten, massa jordgubbar på och ett dumleflarn som jag o P bjöd på. Sen snackar vi matkoma till sex and the city 2. Perfect!  Idag sov vi länge åt en god frukost och gick sedan ut i skogen o plockade lite blåbär. Nu väntar vi på lunch sen åker vi tillbaka till stan för en veckas jobb. Två veckor kvar sen har jag två veckors semester 😊 🌞🌲



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0