sjuksköterskestuderande

nästa vecka börjar 10 veckors praktik på sjukhuset, vilket betyder --> mycket att ta in, mycket att lära, vara på helspänn, vara ständigt villig att göra allt, göra saker jag aldrig gjort förut, göra saker jag endast gjort på dockor.. möta med och motgångar.. detta betyder också att jag inte kommer ha något liv utanför sjukhuset, jag kommer vara otroligt trött och matt när jag kommer hem men kommer då behöva plugga på sådant man ska göra under praktiken. så alexandras liv kommer inte vara en dans på rosor på 10 veckor iallafall.. MEN jag ska göra det bästa av situationen jag ska försöka ta mig till gymmet ändå, jag ska inte få lägenheten att bli ett bombnedslag ( har ju dock bästaste sambon som alltid ställer upp o håller mig nere på jorden). jag ska hålla mig så social jag kan ändå. detta är ju trots allt mitt framtida yrke!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0