I dit it

Turkiet var helt underbart, vi hade fantastiskt väder hela veckan och njöt av strandhäng, värme, bad, god mat, och supersällskap!
turkietresan kom så lägligt och det tackar jag mina goa svärföräldrar för som bjöd med mig på den, hur lyckligt lottad är inte jag? har senaste dagarna känt sån oerhörd lycka och uppskattning till mina nära och kära.

tentan den klarade jag förresten med flera poäng över godkänt, trots osäkerhet om jag ens klarat hälften. hur skönt ? nu är det dock muntlig tenta på torsdag och jag hoppas den också kommer gå bra!







mitt i tentaplugget igår så gick jag o köpte ett par nya babes till min skosamling, ett par skinnboots från steve madden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0