tiden går så fort

Tiden går så förbannat fort så det är inte klokt! Har 2 veckor kvar på min VFU och första året på högskolan är snart över! Och vet ni vad? Min Läkemedelsberäknings tenta som man var tvungen å ha alla rätt på, ja den blev godkänd direkt, hur skönt? Alla tentor år ett är nu gjorda och alla är godkända på första försöket! Det var mitt mål och nu är det uppnått så det känns superbra! Nöjd!

Ligger här i sängen på min älskade spikmatta och försöker få lite cirkulation o avslappning i ryggen då det verkligen märks att man är uppe o går mycket på vfun o det känns som sagt särskilt i svanken! Måste verkligen träna upp min stackars rygg, man har ju bara en!

Strax är det läggdags för klockan ringer 5.15 imon, sista dagen denna veckan på vfun sen är det helg, så skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0