beautiful creatures

igår så var det tentadags å jag hoppas att det gick bra! efter tentan åkte jag o sambo å köpte lite kuddar å grejer, man måste köpa lite i taget och idag har jag varit på gekås å inhandlat lite mer till oss!

Igårkväll så blev det gomat med goa vänner och efter det gick vi på bion beautiful creatures! supermysig och rolig kväll trots att den inte slutade så bra då vi lyckats ställa bilen i en del av parkeringshuset som var låst när vi tänkte köra hem så det fick bli en extra natt i lägenheten innan jag idag körde till.landet. efter ett par timmar på gekås och en hemmabakad pizza i magen så är soffan och melodifestivalen mina vänner resten av kvällen, sjukt trött och det är vila tills på måndag då en ny kurs börjar, der rullar på!

ha en mysig kväll mina fina!









gosar sönder min bebisleo nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0