bake a cake

gick upp i tid, pluggade tills min hjärna sa : nej tack, nu räcker det, du fattar ingenting! du behöver stressa ner å baka lite! så japp en kladdkaka med en hallongömma fick det bli! lite mer plugg å sen gymmet för ett suuuperroligt danspass, så jäkla kul och bästa instruktören H och tiden gick alldeles för fort, ville dansa meer mer meeeeer !!!
har precis käkat en god broccoligratäng med kyckling bacon, ädelost m.m som blev asgod så nu är jag så trött så jag bara vill sova så strax blir det sängen!





på fredag har jag tenta och de som känner mig vet att under tentaveckan så brukar jag baka, vilket passade bra till tentaplugget...emotionell coping ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0