första veckan i april

denna veckan har bestått av kalas för min hjärtesambo som fyllde 22år i måndags, jag har varit på HLR-utbildning (hjärt och lungräddning) för ca 3 gången i mitt liv men denna gång även med hjärtstartare och även luftvägsstopp! jag har även varit på introduktion på den avdelningen jag ska ha praktik på, avd42 -hjärtmedicin, HIA (Hjärtintensiv) och EVA (eftervård) :) ska bli spännande och superkul!

jag har också hunnit plugga en del och nu precis kommit hem från lönesamtal på jobbet och det gick super och jag fick mycket positiva kommentarer + jag hann få en megakram och byta lite ord med min älsklingstant!

jag har såklart också hunnit träna ett par pass och fikat med goa vänner! denna veckan har varit effektiv

nu ska jag sätta igång med plugg igen då jag fick en del kompletteringar eftersom vi ska utomlands så det är skönt å ha det gjort!

på söndag ska jag jobba så det är full rulle som gäller! men om 10 dagar åker vi och jag längtar supermycket! !











åå denna älskade komattan har fått flytta in hos oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0