Flowers from My love

I fredags kom älskling och hans pappa upp och hämtade en ny familjemedlem hemma hos min fasters familj , halvsyskon till min lilla voffe, en liten nala, söt!! I samma veva följde jag med hem till de och jag och P gick på bio, the avengers visades och den var väldigt bra!! I lördags morse så reser sig pojkvännen upp och säger "jag ska bara gå på toa" men när han kommer tillbaka in till mig så har han med sig en stor bukett med jättevackra blommor!! Världens lyckligaste tjej är jag som har världens underbaraste pojkvän!! Dagen fortsatte med äventyrsgolf och ätande av massa italiensk glass och vi avslutade kvällen med en flaska rosé och räkor, så himla gott!!

Jag har med andra ord haft en underbar helg med massa mys hemma hos pojkvännen! Både med honom och med söta nala och katterna!


Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud vilken underbar dag!!



Jag köpte jackan nu när jag var i kph! Assnyyyyggg!!! Från zara! Köpte en till där, haha, en brun :P jag ska ta bilder o lägga upp på bloggen sen =))

2012-05-06 @ 23:14:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0