mina senaste dagar

Åkte till min man i onsdagskväll efter en underbar heldag på ikea och väla med sis och Ida (Tack sötisar)
Jag är fortfarande jetlagad så jag somnade självklart till filmen som visades hemma hos my boy. vaknade upp pigg å glad igår och vi åt en god frulle och gick sedan ut i det fina vädret och promenerade längs havet. underbart! kollade sedan om filmen som jag somnat till och sedan blev det en liten tripp till lite olika affärer.
avslutade kvällen med god ceasarsallad och varma päron med after eight på som vi lagade till. GOTT!

imorse blev det god frulle igen som alltid och sedan tog jag bilen hem och nu ska jag strax fortsätta städa mitt rum, ser fortfarande ut som ett bombnedslag! Måste ju vara fint till helgen och snart är det påsk!


räksallad på väla

min man vid frullen igår

Jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0