Juni

Första helgen i juni är nu över, jag har haft en kanonhelg! Fredagen spenderades först med min man med go glass, lite shopping och hälsade på hans föräldrar! kvällen spenderades mitt ute i skogen med ett gäng Goa vänner!

Lördagen bestod av förberedelser och uppvilning inför kvällens 70-årsfest, en vän till mig fyllde 20 och hennes mamma 50 så jag P , ma och pa var och firade dessa tillsammans med ca 90 personer till + serveringspersonal och ett galet bra band i en bygdegård ute på landet! God mat, Goa sånger, Goa människor, massa dans och massa minnen! Såå otroligt rolig kväll! Idag har vi alla mått som förtjänat och endast förflyttats från sängen till soffan och ätit massa onyttigt!

Tack för en kanonhelg alla inblandade!!

Nu ska jag , precis som denna tuss försöka sova lite och vila upp mig inför kommande vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0