5 månader

Idag har jag och min man varit tillsammans i 5 helt underbara månader! jag är så otroligt kär och lycklig så ord räcker inte till!
 
vi började fira i fredags med att äta god mat på Harrys och sedan gå på bion "snow white and the huntsman". sedan fick vi dock skiljas åt och jag köra hem för att passa hunden och han upp och jobba på lördagen. i Lördags åkte jag dock in till honom igen och vi gick på premiären av afterbeachen i Tylösand, mycket trevligt! sedan fortsatte trevligheterna här hemma då min kusin och hennes pojkvän kom hit och vi grillade och spelade spel och hade det mysigt! alltid lika trevligt! idag har vi dock mest vilat men även varit och metat lite. supermysig helg som tyvärr har nått sitt slut och nu är jag här ensam igen och redo för en veckas jobb. surt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0