Tylösand The Spa

Imorgon ska jag och Mr åka till Tylösand och ta in på det fina spat, där ska vi bada och bara vara, hur underbart? ååå längtar! efter spat ska vi åka hem till honom, möta upp två vänner, laga till lite mat och mysa till någon bra film! imorgon blir alltså en riktig mysdag, vilket jag älskar! vilket jag också behöver just nu, då jag åkt på en dunderförkylning. saknar "spalivet", spalukten och allt sen skolan och praktiken. är ju om inte alla vet cert.massör, utbildad i hudvård, manikyr, pedikyr, och även coreinstruktör. kommer bli en riktigt underbar dag imorgon, det känner jag på mig!


Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud så härligt! Vilken lyx!!

2012-01-19 @ 08:39:27
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0