Det går bra nu

Har fått två besked idag!
Besked nr1:
jag har fått fast tjänst där jag nu jobbar som vikarie! känns så kul att jag fått tjänst när jag bara varit där som sommarjobbare, timanställd och nu vikarie senaste månaden. ca 120sökande och jag är en av de som fick. det trodde jag aldrig när jag tog studenten i juni, att jag skulle ha en fast tjänst 8 månader senare.

Besked nr2: I måndags var jag och I på resebyrån och bokade flyg till Malaysia->Thailand. då visste vi inte om det var ett bra flyg då det var så billigt, men idag fick vi reda på att det var ett bra flyg! åker därmed till Kuala Lumpur i Malaysia den 7 februari och backpackar oss uppåt landet och vidare till Thailand. åker hem från Bangkok den 21mars. så vi blir borta i 1,5 månad. ska bli helt underbart och så sjukt spännande!

Har så mycket att se fram emot nu så det bara spritter i min kropp!


fina sis och jag

en sak till: ska ta tag i denna kroppen nu, får nämligen ett årskort på gymmet sjukt billigt nu när man är fast anställd! dessutom kommer jag förmodligen bli hälsoinspiratör på jobbet så dags att sätta igång å bli fit igen.

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Kuuuuuuuuuuul!

2012-01-12 @ 08:27:09
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0