min höst

Beslutade mig igår för att börja plugga till hösten, har nämligen kommit in på sjuksköterskeprogrammet i halmstad och kommer att börja plugga. så har nu tagit tjänstledigt från mitt jobb för att till en början testa å se hur det är. känner jag att jag vill fortsätta så gör jag det, annars går jag  tillbaka till jobbet och väntar ett år till å ser vad jag vill göra.
 
Imorgon jobbar jag kväll och sedan är jag ledig 11 dagar innan jag jobbar 2 dagar till sedan börjar 10 dagars nollning som jag tror kommer bli hur kul som helst! Det roliga är också att min kära vän K som jag gick gymnasiet med också ska plugga samma linje.
 
Känns spännande att göra något annat, för just nu är min vardag väldigt tråkig och jag vet till 99,5% hur mina dagar ser ut på jobbet vilket inte alls ger någon spänning eller motivation till att gå till jobbet.
 
nu vet ni mina vänner, till hösten börjar det. (4sept) plugget!
 
'
Jag och min fina vän K

Kommentarer
Postat av: Helen

Då gjorde vi samma val :P Ska tillbaka till skolbänken på måndag :P

2012-08-09 @ 19:34:01
URL: http://heleeens.bubbleroom.se
Postat av: Carro

Nemen där ser man! Tillbaka till skolbänken alltså, så spännande och kul!!

2012-08-10 @ 23:50:11
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0