Extraslag i hjärtat

det blev inte jobb för mig idag, istället blev det en tur till vårdcentralen då jag under natten haft extraslag i hjärtat som inte ville ge med sig, så imorse när det fortfarande var kvar så blev det en tur ner, de tog EKG på mig och en snabbsänka o det visade sig att det kunde vara så när man har en infektion i kroppen eller som är på väg. men får hoppas det inte är det utan att jag blir frisk istället. mår redan bättre, men är väldigt trött. har legat i soffan hela dagen för jag skulle vila tyckte läkaren så det har jag följt fullt ut.



Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Men gud vad läskigt! Hur känns det nu då?

2011-09-01 @ 23:45:58
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0