DANCEEEE

var på min första dansträning för säsongen idag. asså jag säger det bara, FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DET! dans är verkligen så himla kul, lätt den roligaste träningssorten som finns och man rör på hela kroppen, får spela ut sina känslor, tänka (koreografin) laborera.. åå love! det är inte konstigt att jag fortsätter dansa år efter år, har hållt på i ca 9-10 år, o jag kommer aldrig släppa det! so fun! efter dansen så körde jag hem, åt, gick in i duschen, tog på mig morgonrocken och satte mig med en kopp te. mys!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

åh vad kul! :D



sv: vad kul att du har likadana örhängen! de är jättefina ju! =)

2011-09-16 @ 00:15:22
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0