Helgen

Börjar med att säga att inlägget under skulle publicerats i torsdags men det funkade visst inte då. Men men i vilket fall som helst så hade vi en supermysig kväll jag o kusinerna, vi lagade god pizza och fruktsallad med glass, det satt som en smäck i magen vill jag lova! Vi mös också med två söta valpar som vi hade på låns under kvällen såååå gudomliga, jag dog lite inombords så söta var de! Bra dag med andra ord! Igår blev det bio med mr, E och H vi såg in time som var superbra!! Därefter fika och I kom in o vi hade en riktig kul nykter kväll med massa skämt och skratt! Åå så härligt! Nu ligger jag i sängen för o sova för imorgon så ska jag jobba 7-16! Godnatt fina ni!!


Kommentarer
Postat av: Carro

jag ska se in time på fredag så det låter ju lovande det här :D

2011-11-06 @ 18:09:54
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0