Gos o bus

Leonardo heter vår nya fina familjemedlem, kallas Leo! Han är olagligt söt! Han sov ett par timmar hos mig imorse tills jag tyckte att han behövde ut o kissas så jag väckte honom o tog med han ut i kylan! Sen har det varit bus o sova om vartannat för lillkillen men även för mig tills det var dags att bege sig till dansträningen, awesome! Imorgon så blir det gymmet och solning på förmiddagen med I sen på kvällen får jag besök av MR! Kommer med andra ord bli en bra dag! Godnatt fina ni!


Kommentarer
Postat av: Carro

neeee, har gosen kommit hem nu och fått ett namn också! Här blir man uppdaterad!

2011-11-17 @ 08:44:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0