fullt upp

tiden går fort och snart är det dags för studenten, i torsdags var det sista studentfesten. Temat var "jorden runt" hade sjukt kul! sov 3h den natten för att gå upp och ha lektioner. på kvällen var jag med mitt hjärta hemma hos honom och i lördags konfirmerades hans lillasyster så det var kyrkan och kalas som gällde. brist på sömn har satt spår, har gått och blivit krasslig, näsan rinner och jag nyser om vartannat. Har inte tid till att vara sjuk så sitter och införtalar mig själv att jag är frisk. men hur frisk är man när man går raka vägen till sängen med mjukisbyxor, tröja och tjocktröja på sig och somnar och sover hela natten. lite sjuk är jag nog allt, men som sagt ingen tid till det, så nu ska jag pricka av en uppgift i skolan och sen kommer sis hit på besök.





bilderna är lånade från mathilda på FB

har inte lagt in mina egna bilder ännu, men de kommer, har inte kameran med mig


Kommentarer
Postat av: Carro

Så vacker du var! =)

2011-05-15 @ 20:14:49
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0