dagarna går

nu har snart en hel vecka gått igen, tiden går fort! tänkte berätta lite om igår o idag, eller hm det finns inte så mycket att berätta mer än att min boy kom o hämtade mig igårkväll o vi åkte hem till honom o sov, idag for vi till skolan o hade där 2 lektioner. sen blev det date med sis, luncha o gå runt på stan. fick med mig en tröja och en bikini. hade en kanonmysig dag på stan, (Tack sis!) kom hem för en stund sen o efter att ha glömt köpa potatis till min soppa ikväll så blev det att snöra på dojjorna o gå å köpa. nu ska jag börja med maten o ikväll blir det bara en massa chill framför tvn för imorgon är det dans och sen helg igen!



hm.com

Kommentarer
Postat av: Carro

TACK själv!! Men då fick du ju en liten extra promenix iaf ;) Jag tänkte att jag gör soppan imorgon till fredagsmyset istället ;) orkade inte laga mat idag, jag är helt slut! haha

2011-05-05 @ 20:15:17
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har en likadan bikini :P

2011-05-06 @ 08:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0