praktik

o jag är världens sämsta på att blogga nu men det får bli som det blir. jag har iallafall kommit hem till landet för att stanna i 4 veckor, 3 veckors praktik och 1 vecka lov. det ska bli skönt o slippa laga mat o städa själv o handla. hihi, men det ska bli sjukligt jobbigt att vara utan min boy på veckorna :( i fredags blev det en trevlig förfest hos fina C därefter skulle det bli utgång men vi hade otur så vi åkte hem. tråkigt det, men man mådde bra dagen efter iallafall..

idag har min boy varit här nu på dagen och vi har bara mysmyst han åkte hem för ett tag sen och nu sitter jag och tittar på Big Brother. imon är det min första dag på praktiken, spännande!

ps. jag har ätit årets första jordgubbar idag..




Kommentarer
Postat av: cecilia!

Vart ska du på praktik för någonstans?:D

2011-03-27 @ 22:05:22
URL: http://ccessann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0