long day

Nyss utkommen från en lång dusch, har använt ricinolja i håret, sägs att det ska vara bra, så har haft det i håret i 20 min, nu sitter jag med en ansiktsmask o här sitter jag o längtar efter min pojkvän :( har fått pedikyr i skolan idag, så nu ser mina fötter fina ut! efter skolan har vi suttit med spaarbetet och efter det gått runt på stan för vårt projekt, köpte då med mig ricinoljan, o doftvax till min värmegrej, så nu luktar här mumma i lägenheten. köpte även 2 B&J-glass då det var 2 för 70kr på hemmakväll. mmmmm!!!

ska äta något, sedan sätta igång med ett arbete till som ska vara inlämnat på torsdag, åå stresstress!!
vi hörs imorgon!




på lunchen körde jag K,R & J till maxi o självplockade en sallad till lunch, mmm!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0