hur många gånger kan man nysa?

Nu nös jag föör 208848484882 gången idag, jag skojar inte. eller jo lite, eller nä. jag har verkligen nyst så j*vla många gånger idag!! nån liten jäkel som sitter där inne o kittlar mig.. jaja, slutsnackat om min näsa o mina nysningar. jag stannade hemma på landet en natt till för att åka in med papi på dagen imorgon istället. jag orkar ingen skola imorgon så jag får vila upp mig lite till. vilket suger, jag hatar att missa i skolan men vilning behövs.
kollar på Big Brother och har precis tagit 2 panodil för att förhoppningsvis iallafall inatt kunna sova hela natten, vilket jag inte gjort på läääänge nu..
Godnatt!


Här ser ni förövrigt en av tröjorna jag köpte på väla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0