fila fila fila

har tillbringat ett par timmar till att fila bort mina gelénaglar, herregud vad jag har filat o filat o filat! fick iallafall bort det mesta, resten får växa bort. anledningen till att jag har tagit bort de är för att jag ska ju jobba inom vården nu i sommar och man får inte ha långa naglar då, det är inte hygieniskt. även fast jag hade velat ha kvar de. jag trivdes så himla bra i de och jag kommer garanterat fixa nya någon gång i framtiden.



jag tycker själv att det ser mycket fräschare ut när man har gelenaglar, det gör hela handen mycket snyggare.
nu är mina fula naglar tillbaka. buhu


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker det ser fint ut nu med=)

2011-06-13 @ 19:22:26
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0