En dag med sis på stan

Begav mig in till stan lagom till öppning och för att möta upp sis. vi gick runt i en massa affärer och jag fick med mig lite hem. vi har både fikat och käkat och ätit glass idag och nu är det dags för grillning här hemma på landet. sitter samtidigt här med religionen, vill få den gjord men det är ju så mycket att skriva att jag blir orolig hur mycket det får vara egentligen, har ingen max-gräns att gå efter. men men. mmmmm nu börjar det lukta mumma här, jag sitter ute på altanen och det luktar grillat, solen steker och det är en helt underbar sommarkväll.
bilder på mina saker kommer senare ikväll.
tjingeling





Kommentarer
Postat av: Carro

åå du blev så fin på bilderna sis!

Tack för idag =)

2011-06-04 @ 21:22:57
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0