en dag i taget

idag har jag jobbat 7-13 sen ikväll har jag mami o papi varit i stan o gjort lite ärenden, lämnat lägenheten för gott, käkat pizza på capri och till slut tagit ett kvällsdopp, nu ligger vi utslagna i soffan o snart är det läggdags. jag tar en dag i taget i hopp om en ljusare framtid. just nu går mina dagar ut på att skingra mina tankar från situationen jag sitter i, att försöka o puscha mig själv när jag sitter där o gråter till lik förbannelse..


ikväll har jag gått runt såhär dock inte med tjocka koftan på hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Petter

Jag är helt övertygad om att det blir bättre med tiden. Var stark, du klarar det här!



Över djupen mot höjderna.



För övrigt var det en grymt söt kofta! :P

2011-06-30 @ 20:34:52
URL: http://najadus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0