utekväll

Efter 11timmars jobb igår så blev det snabbt ombyte o fixning innan jag begav mig till stan för krogen med ett par fina tjejer. kul kväll! nu har jag dansat av mig lite så jag kan vara lugn på jobbet i en vecka till. idag mår man som man förtjänar o det betyder soffan hela dagen. mor o far har begett sig på semester o jag blir ensam hemma med brorsan i 1,5 vecka. men jag har fullt schema med jobb hela veckan och helgen så det ska gå bra. nae nu ska jag fortsätta pilla i mig lite vindruvor o några liter vatten. hoppas ni har haft en fin helg!

kärleksfulla



Kommentarer
Postat av: Carro

sv: jag har inte kollat på några dagar nu hur det ser ut, hehe. men han kliar inte el nåt på det iaf så det är nog inte så farligt.

2011-07-18 @ 07:41:50
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0