Hemska människor hemska värld

Det oerhört tråkiga och horribla som har hänt i Norge är helt ofattbart.. hur kan en människa vara så ond? hur kan en människa ens ha tanken till att göra såhär? det är en sak jag aldrig kommer förstå mig på. denna ondska, dessa människor som är så sjuka och gör såhär. man borde gå igenom årliga kontroller på hur sjuka människor är o de som visar på att de är störda de ska spärras in och behandlas. that's it.

På jobbet har tvn gått på helvarv hela dagen och nyheterna har rullat på och jag ryser varje gång jag ser det. jag ryser nu när jag skriver detta. jag lägger alla mina tankar och tänder ett ljus för alla som har någon närstående, någon känning som är i Norge och är drabbad eller har drabbade runt om sig. och vila i frid alla de människor som omkommit på ett så hemskt vis. R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0