Harry P var grym.

sitter hemma hos sis nu, Harry Potter igår var grym. vi var ju på bio och såg den igår i 3D. 3Dn var inte så mycket att hänga i julgranen men filmen var bra! men det kändes som att filmen skulle fortsätta lite till, jag ville veta mer hur det gick med hogwarts osv. men det lär väl förbli en gåta för mig.

nu ska jag strax möta upp sis för lite lunch, sen ska jag ta mig en svängom på gekås sen åker jag hem igen. har jobb nu tor-sön, långa pass, men efter det så trappas jobb av. skönt.


hittade en gammal bild på mig o sis på hennes dator. från i våras.


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för igår o idag sis! <3

2011-07-20 @ 17:37:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Daisy O Carl

No, I think I'll just go down and have some pudding and wait for it all to turn up.... It always does in the end. ~J.K. Rowling

2011-07-20 @ 19:11:40
URL: http://daisyocarl.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0