Gå i ett!

Jag jobbar på, idag 7-13 igen. lite städning här hemma. jag funkar så att när jag är trött som jag är eller varit nu ett tag så måste jag gå i ett hela tiden om jag inte ska somna. alltså om jag sätter mig i soffan så somnar jag o kan inte göra nåt mer under hela dagen i princip. detta gjorde jag efter jag hade städat, satte mig i soffan, somnade o vaknade nu innan maten. strax blir det efterrätt som vi slängt ihop, sockerkaka med blåbär, hallon och rabarber i. får se hur detta smakar. imorgon jobbar jag kvällen vilket betyder soooovmorgon! o kanske en sväng till torget i unnaryd.


Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

Tack så mycket! :)



Hur är det med dig? :)

2011-07-13 @ 01:27:26
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0