Lång dag

det var en bra dag på Boost med mycket att titta på, testade på healing men tycker det verkar lite mysko och det funkade inte på mig. behandlingar för mig är när man rör på någon och behandlar inte bara rör sina händer över ens energifält . det funkade iallafall inte för mig. sen fick vi göra en del manikyrer på lite kunder och så. fick även med mig 3 produkter hem, 1 ansiktsmask och 1dagkräm till mig och 1 dagkräm till mami, köpte mig också ett grekiskt läppcerat. får se hur dessa produkter funkar! är supertrött efter att knappt ha sovit något inatt och efter en lång dag idag så kommer somna gott inatt! imorgon har jag en hel del plugg att ta tag i!


jag & emelie på tåget ner till malmö imorse - båda trötta efter dålig nattsömn


Kommentarer
Postat av: Emelie

Idag är man piggare :D<3

2011-01-30 @ 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0