DANCING

åå så kul, en fin gammal vän sa till mig o komma på dansträningen imon, oo vad glad jag blev, jag har saknat dansen & alla som dansar så förbannat mycket sen jag slutade i februari förra året. vill så gärna börja igen, men det är så svårt med tanke på att jag bor inne i stan, får se hur mycket jag har i skolan och så annars börjar jag nog kanske igen. det gäller bara att ta sig tid till det!nu är det ju så att jag inte tränat på länge så jag lär ju ha noll kordination och noll konditon haha!! vi får väl se! men jag är så glad att få träna imon!! 10-13 ska jag träna så blir tidig uppgång också! :)


bild från allahjärtansdansshow förra året, det var efter denna showen jag slutade.
denna dansen är till erik hassle- hurtful och det är jag som är till höger i brygga


Kommentarer
Postat av: Jessi

Vilken fin bild! :) Dans e så underbart att se på och så himla kul att hålla på med! :)

2011-01-07 @ 13:45:07
URL: http://jessiklein.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad roligt!!

2011-01-07 @ 23:05:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0