Hamrar du på mitt huvud?

det var helt okej igår, jag var inte på jättefesthumör och blev väldigt trött under kvällen, men det var trevligt ändå. tog taxi hem runt halv 2 tiden och vaknade runt 10-tiden men låg kvar länge i sängen. har nackvärk och huvudvärk som inte är rolig, så fort jag rör mig så känns det som någon hamrar på mitt huvud.. bakis är jag nog inte då jag inte drack så mycket och absolut inte kände mig full. men man vet ju inte. har legat i soffan idag för det mesta, varit några vändor i källaren med tvätten, inte kul o bo längst upp sådana här dagar när huvudet bultar o man ska gå i trappor. imorgon är det ett par timmar dans som gäller, sen vet jag inte hur jag ska göra, hem? eller stanna här? vill ju faktiskt inte vara här själv hela helgen men ska vara i stan på dagarna iallafall, har ju spinningutbildning! nee nu ska jag äta något o ringa till min man.
Love/A



2 bilder från förfesten igår, det kommer fler när jag lagt in de på datorn!

Kommentarer
Postat av: Carro

Lät ju sådär med huvudvärken, hoppas det gått över nu! =)

2011-02-10 @ 21:42:59
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Emelieee D

Nackvärken har jag svar på var den kan komma ifrån ;)puss<3

2011-02-10 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0