När man inte vet vart man ska börja..

Ja, nu har det gått så lång tid sen jag senast skrev att jag inte vet vart jag ska börja.. ska jag skita i vad som har hänt eller ska jag berätta om dagen eller hur gör jag? okej vi gör ett försök med att berätta lite allmänt vad jag har gjort. jag har käkat indiskt för första gången tillsammans med ett par vänner och till det dracks det vin o andra konstigheter som hände under kvällen som jag inte går in på nu.. jag har jobbat lite.. okej jag kommer inte ihåg mer vad jag har gjort.

idag har jag däremot sökt ett jobb på annan plats ett tiotal mil härifrån. jag har också bestämt mig för att ta en sista minuten-resa nästa vecka. så det får det bli om allt går som det ska.

vi börjar där..


Kommentarer
Postat av: Carro

snygg bilden va!

2011-08-31 @ 07:37:04
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0