Kalas och stadium-outlet

Igår begav jag mig in till stan tillsammans med min älskling för att på kvällen fira hans lillasyster som fyller 15 idag. det bjöds på god mat, trerätters, med grillat och god aftereight-tårta å så gott! efter en sovmorgon och en god frukost begav vi oss idag till stadium-outlet, där fanns en massa olika träningskläder och skor m.m och för ett billigt pris. jag fick med mig en sport-top och ett par träningsbyxor från nike för halva priset. Har nu kommit hem till landet och håller på och bakar ;)


gårdagens facelook.

toppen och byxorna jag köpte


Kommentarer
Postat av: Sarah Svensson

Snygga kläder, speciellt den tröjan på första bilden :D

söt kattrumpa där också ;)

2011-04-17 @ 18:26:55
URL: http://saarahsvensson.blogg.se/
Postat av: Carro

Ser riktigt bra ut! Bra kap!

Och vad fit du ser ut!

2011-04-17 @ 22:15:40
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0