högskoleanmälan-check

åå så svårt. men nu är det gjort, done, finished. nu tänker jag inte bry mig så mycket mer om det utan bara vänta o se hur det blir.. antingen går det vägen o jag vill eller så blir det tvärtom, vi får se. för tillfället har min hjärna lagt av och är inte så sugen på att komma tillbaka till skolan för mer plugg.. men nu är det bara att stå ut de sista veckorna på gymnasiet. men först är det sista dagen på praktiken imorgon, o jag bjuder på risecrisptårta med grädde och hallon på. kommer sakna de så mycket! sen är det helg och jag är bjuden på kalas, pojkvännens lillasyster fyller år. sen går jag in på mitt sista lov ever, påsklov. så är det och så får det bli och nu är det dags för duschen och fixa till tårtan och sen är det läggdags!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad kul att du ska bjuda på tårta, så gotttit!

& hoppas allt går vägen med högskolan osv.

2011-04-14 @ 22:08:42
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0